به مناسبت هفته دولت، یک کارخانه پارچه و روفرشی بافی با حضور جمعی از مسئولان محلی در روستای رحمت آباد فهرج به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیر باقری زاده فرماندار فهرج گفت: کارخانه پارچه و روفرشی بافی در روستای رحمت آباد فهرج با اعتبار یک میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

او افزود: برای راه اندازی این کارخانه، ۹۵۰ میلیون تومان تسهیلات از محل صندوق کارآفرینی امید اختصاص یافته و مابقی آن از محل بخش خصوصی تامین شده است.

باقری زاده تصریح کرد: با راه اندازی این کارخانه، برای ۶ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

او بیان داشت: روزانه این کارخانه ۳۰ روفرشی تولید و به بازار عرضه می‌کند.

بهره برداری از یک کارخانه پارچه و روفرشی بافی در فهرج

یوسف پور واجد مدیر صندوق کارآفرینی استان کرمان نیز در حاشیه این مراسم از پرداخت هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی با کارمزد ۶ درصد خبرداد و گفت: تا کنون هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی روستایی به متقاضیان در استان پرداخت شده است.

او افزود: در هفته دولت ۱۴طرح اشتغالزایی در زمینه‌های خدماتی، تولیدی و گردشگری با اعتبار یکصد میلیارد ریال در استان به بهره بر داری می‌رسد.

بهره برداری از یک کارخانه پارچه و روفرشی بافی در فهرج

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همچنین از راه اندازی ۴۵ صندوق خرد محلی زنان سرپرست خانوار در استان خبرداد و تصریح کرد: طی ۳ سال گذشته ۴۵ صندوق خرد محلی در استان راه اندازی شده و درسال جاری با تفاهم نامه‌ای که با بسیج سازندگی و بهزیستی استان صورت گرفته است ۱۲۵ صندوق خرد روستایی دیگر نیز راه اندازی می‌شود.

او بیان داشت: بین ۵۰۰ میلیون ریال و ۲هزار و۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات داریم و دریافت تسهیلات با سفته است.

بهره برداری از یک کارخانه پارچه و روفرشی بافی در فهرج

روستای رحمت آباد و وحید آباد در ۱۰ کیلومتری شهر فهرج قرار دارد.

 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار