فرمانده ناحیه مقاومت سپاه آبادان به مناسبت روز پزشک با حضور در محل دانشکده علوم پزشکی آبادان از خدمات این قشر زحمتکش تقدیر و تشکر به عمل آورد.

به گزارش   خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، احمدی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه آبادان با حضور در محل دانشکده علوم پزشکی آبادان به مناسب روز پزشک خطاب به مجموعه های درمان گفت: در ایام کرونا شما فرمانده همه ی ما بودید و ما سربازان پیاده شما،  جلسات و همفکری ها در این روزهای کرونایی از بهترین اتحادهای مابه شمار می آید.

او در ادامه افزود: امروز هر چند اندک اما قصد داریم به نمایندگی از تمام بسیجیان آبادان از جامعه پزشکی منطقه، تقدیر و تشکرداشته باشیم و روز پزشک را گرامی بداریم.

دکتر شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان هم در این نشست ضمن بیان اینکه نقاهتگاه ما،در ایام کرونا به عنوان یکی از نقاهتگاه های برتر در کشور شناسایی شد گفت:از ناحیه مقاومت سپاه برای در اختیار گذاشتن این مکان و کمک به دانشکده تشکر ویژه داریم.

او با بیان اینکه ناحیه مقاومت سپاه آبادان در ایام کرونا در زمینه های مختلف آموزش، پیشگیری ومقابله با این ویروس باماهمکاری شایانی داشت‌ افزود:دانشکده علوم پزشکی آبادان و ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان دو بازوی سلامت و امنیت این منطقه هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.