مدیر اداره پست آبادان از کمبود نیروی توزیع کننده مرسولات پستی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حسنی مدیر اداره پست آبادان دلیل نا منظم بودن خدمات دهی این اداره  و نارضای شهروندان را کمبود نیروی توزیع کننده مرسولات پستی اعلام کرد و گفت:برخی از مناطق آبادان همچون منطقه امیرآباد، سلیج غربی،  شرقی و شطیط بعلت اینکه معابرآنها نامگذاری نشده اند آدرس نامشخصی دارند و این امر فرآیند کار توزیع را بامشکل مواجه کرده است.

او ادامه داد: به همین دلیل نیروهای نامه رسان برای ارسال مرسولات جوابگو نیست و به منظور بالا رفتن سرعت ارسال مرسولات پستی با استان خوزستان برای استخدام ۳نیروی جدید هماهنگ کردیم و قرار است در هفته آینده به نامه رسانان اداره پست اضافه شود.

مدیر اداره پست آبادان تصرریح کرد: ان شاءالله  با افزودن این تعداد نیرو مشکل توزیع به موقع مرسولات رفع گردد.

فرصت سه روزه برای تحویل بسته پستی

حسنی با اشاره به مدت زمان تحویل خرید‌های اینترنتی گفت: در خرید‌های اینترنتی اداره پست ۳ روز فرصت دارد سفارش را به دست خریدار برساند در غیر اینصورت باید محموله برگشت داده شود.

او تصریح کرد: زمانی که نامه رسان به آدرس مندرج شده بر روی  محموله مراجعه می کند و گیرنده در محل حضور نداشته باشد وی از طریق پیامک یا تماس با شخص مورد نظر اعلام می کند که بسته مورد نظر را با مراجعه به اداره پست تحویل گیرد.

 انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.