جنبش حماس در خصوص تداوم حصر نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی و تشدید ناآرامی‌ها در این منطقه هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، یک مقام ارشد جنبش حماس به رژیم صهیونیستی درباره پیامد‌های ادامه محاصره نوار غزه هشدار داد.

مشیر المصری از چهره‌های ارشد جنبش حماس در خصوص تشدید ناآرامی‌ها در نوار غزه اعلام کرد: اگر اسرائیل خود را متعهد به شکست حصر غزه نداند، ما به سوی یک (اقدام) انفجاری پیش می‌رویم.

بنا به نوشته این رسانه صهیونیست، تانک‌های زرهی این رژیم روز شنبه ایست‌های بازرسی حماس را در پاسخ به حملات موشکی به جنوب اراضی اشغالی از سوی غزه، هدف قرار دادند.

آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه مدعی شد که در پی فعال شدن آژیر‌های خطر در مناطق اطراف غزه و شهر سدیروت، راکتی که از نوار غزه شلیک شده بود ردیابی شده و سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین با آن مقابله کرده است.

این در حالی است که بامداد جمعه شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد چند موشک از سوی نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک شده است. این اقدام در واکنش به حمله موشکی رژیم متجاوز و اشغالگر صهیونیستی به مواضع مقاومت صورت گرفته است.

جوانان فلسطینی طی هفته‌های گذشته در اعتراض به تداوم محاصره بیش از ۱۳ ساله نوار غزه با حضور در مناطق مرزی با سرزمین‌های اشغال شده فلسطینی دست به اعتراض و ارسال بالون‌های آتش‌زا به سمت فلسطین اشغالی کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار