فرماندار شهرستان پارس‌آباد از بهره‌برداری ۷۳ طرح و پروژه به‌مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ابراهیم امامی، فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: ۷۳ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۷ میلیارد تومان در شهرستان پارس آباد افتتاح و بهره برداری می‌رسد.

او با تاکید استفاده از هفته دولت در شناساندن دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود: هفته دولت یادآور فداکاری‌های شهیدان رجایی و باهنر بوده و همچنین فرصت مناسبی برای معرفی و دستاوردهای دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار پارس‌آباد ضمن قدردانی از زحمات مسئولان در راستای رفع مشکلات مردم گفت: تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردم باید اولویت اصلی مسئولان باشد چرا که مردم صاحبان اصلی کشور هستند.

امامی با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر نماد ساده‌زیستی و خدمت صادقانه و بی منت بودند، بیان کرد: مسئولان برای خدمت بهتر به مردم باید شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند.

او علیرغم مسائل و مشکلات موجود و محدودیت‌های منابع مالی و اعتباری در شهرستان پارس آباد، تصریح کرد: ظرفیت‌ها و پتانسیل و استعدادهای منطقه بی‌نظیر است و شهرستان پارس آباد در مسیر رشد و پیشرفت خود قرار دارد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.