مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌تواند با قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا به رکورد عجیبی دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ امشب (یکشنبه) در چارچوب فینال لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم می‌روند.  

به نقل از روزنامه "موندو دپورتیوو"، این بازی، مسابقه ویژه‌ای برای رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان خواهد بود، چرا که با پیروزی بایرن در فینال این بازیکن شانس بالایی برای رسیدن به ۲ رکورد تاریخی دارد.

در صورت کسب عنوان قهرمانی بایرن مونیخ، لواندوفسکی می‌تواند به همراه این تیم به ۳ گانه برسد و به علاوه اینکه او در ۸۰ درصد مسابقات تیمش گلزنی کرده است. این همان کاری است که یوهان کرایف، اسطوره فوتبال هلند در زمان حضورش در آژاکس آمستردام انجام داد. کرایف در فصل ۱۹۷۱-۷۲ با آژاکس یک هت تریک  تاریخی کرد و  بهترین گلزن هر سه تورنمنت داخلی هلند و اروپایی لقب گرفت.

کرایف در همان فصل با ۲۵ گل بهترین گلزن لیگ هلند لقب گرفت،  ۳ گل در جام حذفی  هلند به ثمر رساند و ۵ گل در  جام اروپا زد که تاثیرگذاری بالای او باعث کسب سه گانه مهمی برای آژاکس شد و حالا لواندوفسکی  با ۳۱ گل بهترین گلزن لیگ آلمان است و ۶ گل در جام حذفی آلمان به ثمر رساند و حالا هم با ۱۵ گل بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا در این فصل لقب گرفته است.

تا به اینجا کریستیانو رونالدو که با ۱۷ گل بهترین رکورد گلزنی در این مسابقات را دارد و لواندوفسکی تنها ۲ گل با رونالدو فاصله دارد تا به این رکورد افسانه‌ای هم برسد. باید دید این بازیکن امشب برابر یاران نیمار جونیور می‌تواند گلزنی کند یا خیر.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار