نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مدیرعامل بیمه ایران کشور گفت: اعتماد عمومی بزرگ‌ترین سرمایه‌ی صنعت بیمه محسوب می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار محمد رضایی مدیرعامل بیمه ایران کشور گفت: اعتماد عمومی بزرگ‌ترین سرمایه برای صنعت بیمه محسوب می‌شود و هر چه بیمه‌ها بتوانند اعتماد بیشتری را جلب کنند، به همان اندازه می‌توانند حامی و پشتوانه اقتصاد کشور باشند.

وی به برخی از فرصت‌های عظیم جامعه اسلامی در حمایت از نهاد‌های اقتصادی اشاره کرد و افزود: جامعه اسلامی ظرفیت‌های عظیمی مانند مساجد دارد که می‌توانند شما را در پیشبرد اهدافتان حمایت کنند، اما لازمه تقویت این حمایت‌ها، جلب اعتماد عمومی و ایمانی است.

امام جمعه قزوین سلامت تشکیلات هر سازمانی را لازمه موفقیت آن سازمان عنوان کرد و گفت: هر چه سلامت سیستمی نهاد‌ها و سازمان‌ها به باور مردم بنشیند، مردم بیشتر حامی آن‌ها خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: دفاع از حق یکی از سفارشات اباعبدالله الحسین (ع) است که در عرصه کاری شما نیز بسیار کاربرد دارد و ان‌شاءالله در هر حوزه‌ای که فعالیت داریم، تلاش کنیم مردم به حق خود برسند تا شاهد بالندگی بیشتر جامعه اسلامی باشیم.

محمد رضایی مدیرعامل بیمه ایران کشور هم در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش روی بیمه ایران ارائه کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار