مدیرعامل شرکت نفت پارس گفت: شرکت نفت پارس بزرگترین و اولین تولید کننده روانکار‌های کشتی نفتکش ایران و سازمان کشتیرانی کشور است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا خلیلی مدیر عامل شرکت نفت پارس در مراسم رونمایی از روانکار‌های دریایی و هوایی اظهار کرد: در ادامه فعالیت‌های دانش بنیان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در صنعت‌های مختلف، تولید و توسعه محصولات روانکار‌های کشتی و هواپیما در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه در حوزه صنایع هوایی و دریایی شاهد هستیم که توسعه محصولات پروسه طولانی را طی می‌کند و با انجام آزمایش‌ها و تست‌های مختلفی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، گفت: محصولات تولید شده داخلی در کوتاه‌ترین مسیر توانستند ارزیابی شوند و استاندارد‌های داخلی و خارجی را کسب کنند.

خلیلی گفت: امروز از روانکار‌های هوایی و دریایی و ۸ محصول جدید دیگر رونمایی می‌شود.

او با بیان اینکه در حوزه روانکار‌های کشتی، شرکت نفت پارس بزرگترین و اولین تولید کننده روانکار‌های کشتی نفتکش ایران و سازمان کشتیرانی کشور است، افزود: اقداماتی در خصوص مسائل زیست محیطی وجود داشت که محصولات جدید با سولفور کم و یا نیمه سولفور تولید شده‌اند.

مدیرعامل شرکت نفت پارس افزود: امیدوار هستیم با همکاری همه سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف، محصولات تولیدی در ناوگان هوایی و کشتیرانی مورد استفاده قرار گیرند و گام‌هایی در مسیر تعالی‌ بر دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار