مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت:۱۳ هزار و ۶۷۵ متر مربع فضای ورزشی در طی دوره دولت یازدهم و دوازدهم در استان زنجان افتتاح شده است. 

‌ اماکن ورزشیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علی خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از توسعه‌ی اماکن ورزشی روستایی در استان خبر داد و  گفت: ۱۳ هزار و ۶۷۵ متر مربع فضای ورزشی در طی دوره دولت یازدهم و دوازدهم در استان زنجان افتتاح شده است. 

او  افزود: استخر سرپوشیده شهر گرماب، سالن ورزشی چند منظوره روستای ویر، سالن ورزشی چند منظوره روستای نصیر آباد، سالن ۸۰۰ نفره سجاس و زمین خاکی روستای خنداب عناوین پروژه‌های کلنگ‌زنی و افتتاح شده‌ی ورزشی است.

مدیر کل ورزش و جوانان با بیان اینکه این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۶۹ هزارو ۹۰۰ میلیون ریال فضای ورزشی استان را افزایش داده‌اند که ازمحل اعتبارات ملی و استانی تأمین اعتبار شده اند.

خلیلی با تاکید بر اهمیت توسعه‌ی ورزش در شهرستان‌ها و روستا‌ها و تمرکز زدایی از مراکز استان‌ها خاطر نشان کرد: در این راستا تمام پروژه‌های افتتاح شده‌ی استان زنجان نیز در مناطق کمتر توسعه یافته‌ی روستایی بوده و امید است این امر موجب گسترش و توسعه‌ی ورزش و سلامتی در این مناطق شود و جوانان را به این سو سوق دهد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.