راه‌اندازی ۲۳ طرح صنعتی در گیلان

در نخستین روز از هفته دولت ۲۳ طرح صنعتی در گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در حاشیه افتتاح مرحله دوم توسعه شرکت تولیدی صنعتی پادینه در شهر صنعتی رشت گفت:۲۳ طرح صنعتی هم‌زمان با هفته دولت  با سرمایه‌گذاری بیش از ۸۴۸ میلیارد تومانی در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح شده است.

او از سرمایه‌گذاری بیش از ۸۴۸ میلیارد تومانی در طرح های صنعتی هفته دولت خبر داد و افزود: میزان اشتغال مستقیم ایجادشده در این واحد‌های صنعتی قریب به یک هزار ۱۶۸ نفر خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان  گفت: طرح‌های صنعتی هفته دولت برای تولید انواع تراکتور، شمش فولادی، بتن آماده، دستکش نخی روکش‌دار، انواع کارتن، ماسک بهداشتی، پالت، مصنوعات پلاستیکی، فیلتر تصفیه آب، اوراق فشرده چوبی، صفحات گچی آماده و فرش دستباف است که  فعالیت خود را رسماً  از هفته دولت آغاز می‌کند.

دلق پوش،  افتتاح امروز شرکت پادینه را که یکی از واحد‌های مجموعه گروه صنعتی فومن شیمی است بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: تحولات صنعتی، تأثیری زیادی در رشد اقتصادی استان و کشور دارد و دولت نیز قطعاً از پرداخت تسهیلات به این‌گونه واحد‌ها حمایت می‌کند.

او  با بیان اینکه شرکت تولیدی صنعتی پادینه یکی از واحد‌های صنعتی موفق استان است که باهدف طراحی و ساخت انواع تیوپ بسته‌بندی پلاستیکی، درپوش اسپری ضدعفونی‌کننده‌ها، فنر پیچشی، پمپ دستی اسپری در حال فعالیت است، تصریح کرد: گیلان ظرفیت‌های ارزشمندی در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، ظرفیت صنعتی است که خود یکی از مؤلفه‌های تأثیرگذار در اشتغال‌زایی استان است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار