معاون اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اتمام کار بازسازی بقعه احمدبن‌اسحاق ظرف سه ماه آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛امیرحسین شکرریز در خصوص آخرین روند بازسازی بقعه احمدبن‌اسحاق شهرستان سرپل ذهاب گفت: این پروژه هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی دارد و قرار است ظرف سه ماه آینده به اتمام برسد.

او با بیان اینکه هزینه‌های ساخت این پروژه را استانداری، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و اوقاف تامین کرده‌اند و بنیاد مسکن مجری طرح است گفت: پروژه بازسازی بقعه احمدبن‌اسحاق با زیربنای ۳۳۰۰ متر مربع در حال ساخت است و کار‌های مربوط به نصب اسکلت و ساخت اولیه آن به اتمام رسیده و هم اکنون پروژه در مرحله نماسازی، تکمیل گنبد، کف‌سازی  است.

او اعتبار مورد نیاز برای بازسازی بقعه احمدبن‌اسحاق را بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اعتبارات مورد نیاز برای بازسازی این بقعه تامین شده و پروژه هم اکنون مشکل اعتباری ندارد.

شکریز یادآوری کرد: بقعه احمدبن‌اسحاق شهرستان سرپل ذهاب در در زلزله ۷.۳ ریشتری سال ۱۳۹۶ استان کرمانشاه آسیب جدی دیده بود که کار تخریب و بازسازی این بقعه از آبان سال ۱۳۹۷ آغاز شد و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار بود تا پایان  پارسال  تحویل شود که کار بازسازی آن به دلایلی از جمله شیوع بیماری کرونابه تعویق افتاد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.