لیست اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله چهارم تمرینات تیم ملی فوتسال کشورمان از روز چهارشنبه ۵ شهریور ماه آغاز می شود و تا روز شنبه ۸ شهریور ادامه خواهد داشت. در این مرحله نکته‌ای که به چشم می‌آید دعوت شدن دوباره فرهاد توکلی به تیم ملی فوتسال است. توکلی پس از آنکه سال گذشته در تورنمنت مشهد حضور پیدا کرد، در بازی آخر تیم ملی حواشی زیادی به وجود آورد، به طوری که باعث شد بین او و ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی اختلاف شدیدی به وجود بیاید و از آن زمان به بعد ناظم الشریعه دیگر توکلی را به اردوی تیم ملی دعوت نکرد.

حالا با گذشت یک سال از این موضوع و با وساطت محمدرضا حیدریان (مربی تیم ملی فوتسال) فرهاد توکلی اظهار پشیمانی کرده و سرمربی تیم ملی هم او را بخشید و تصمیم گرفت بار دیگر او را به تیم ملی دعوت کرده تا در کنار سایر بازیکنان خود را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده کند.


بیشتر بخوانید:


تیم ملی فوتسال کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند و ۵ تیم اول این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی را کسب می‌کنند. مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا از ۱۴ تا ۲۵ آبان ماه برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها در گروه چهارم با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار