معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از کاهش ۴۲ درصدی جابجایی مسافر به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا شیرین زاده، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از پایانه مسافربری خلخال با بیان اینکه در ۵ ماهه امسال ۴۹۴ هزار و ۷۱۰ نفر مسافر از استان اردبیل جابجا شده است گفت: این میزان جابجایی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۸۶۱ هزار و ۲۳۹ نفر بود ۴۲ درصد کاهش نشان می‌دهد.

او با اشاره به اینکه این میزان جابجایی مسافر در قالب ۹۶ هزار و ۴۰۶ مورد سفر اتفاق افتاده است تصریح کرد: در تعداد سفر نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۲۱ هزار و ۹۸۰ سفر بود ۲۱ درصد کاهش را شاهد هستیم.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از فعالیت ۵۴ شرکت مسافری در استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۲۰۴ هزار و ۱۶ نفر توسط اتوبوس ۵۷ هزار و ۶۶۳ نفر با مینی بوس و ۲۳۳ هزار و ۳۱ نفر نیز با سواری جابجا شده اند.

شیرین زاده همچنین از فعالیت هزار و ۱۱۰ دستگاه ناوگان مسافری در استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: ۲ هزار و ۶۰۰ راننده در بخش مسافر در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

او از مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.