مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰۹ طرح در حوزه‌های روشنایی معابر، برق رسانی روستایی، استان با اعتباری افزون‌بر ۴۰ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

خلیل عوض زاده  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: ۱۰۹ طرح در حوزه‌های روشنایی معابر، برق رسانی روستایی، اصلاح، بهینه سازی و توسعه شبکه برق شهری و روستایی با اعتباری افزون‌بر ۴۰ میلیارد تومان ویژه هفته دولت در سطح این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

خلیل عوض زاده اظهارداشت: ۶ پروژه در حوزه برقرسانی به روستاهای فاقد برق، ۳۰ پروژه در حوزه توسعه شبکه برق روستایی، ۴۳ پروژه اصلاح و بهینه سازی روستایی، ۱۸ پروژه اصلاح و بهینه سازی شهری، ۶ پروژه توسعه شهری و ۶ پروژه در حوزه روشنایی معابر قرار دارد.

او  بیان کرد: تعداد روستاهای بهره‌مند از این پروژه‌ها ۶۵۵ روستا، تعداد خانوارهای بهره‌مند ۱۲۵ هزار و ۹۳۰ خانوار، تعداد پروژه های اصلاح و بازسازی ۶۷ مورد و تعداد پروژه‌های برقرسانی به مشترکین جدید ۴۲ مورد است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به حجم عملیات پروژه‌های قابل افتتاح اشاره کرد و افزود: ۲۲۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۳۳۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف،۲۷۰ دستگاه ترانسفورماتور، ۲۹ هزار و ۳۴۰ ظرفیت کاوآ و ۱۲ دستگاه سایر تجهیزات است.

او  همچنین به ۷۵ پروژه کلنگ زنی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در هفته دولت اشاره کرد و اظهارداشت: این پروژه‌ها با اعتبار موردنیاز ۳۴ میلیارد تومان در بخش‌های توسعه شبکه برق روستایی، اصلاح، بازسازی و بهینه سازی شبکه برق، کاهش پیک و تلفات، برقرسانی به روستاهای فاقد برق، گذر از پیک و موارد دیگر انجام می‌شود.

عوض زاده تصریح کرد: تعداد خانوارهای بهره‌مند از این پروژه‌ها ۳۳ هزار و ۸۹۸ خانوار و تعداد روستاهای بهره‌مند از این پروژه‌ها ۴۰۳ روستاست.

او به حجم عملیاتی پروژه‌های کلنگ زنی نیز اشاره کرد و گفت: ۱۴۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۳۳۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف،۲۰۰ دستگاه ترانسفورماتور و ۱۹ هزار و ۵۱۵ ظرفیت کاوآ در نظر گرفته شده است.

دوم تا هشتم شهریور به مناسبت سالروز شهادت محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار