مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از افتتاح ۲ طرح ارتباطی شهرستان دیلم با اعتبار بیش از ۳ میلیارد تومان در شروع هفته دولت خبر داد.

علی سملیان مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان بوشهر به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی سملیان مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان بوشهر ضمن تبریک به مناسبت شروع هفته دولت بیان کرد: سایت طرح ۴ G اپراتور دوم در جاده امام حسن اجرا و سایت ۲ G به ۳ G اپراتور اول در روستای حصار شهرستان دیلم ارتقا یافت.

او با بیان اینکه سرمایه‌گذاری انجام شده برای اجرای این طرح‌ها ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است عنوان کرد: از مجموع سرمایه‌گذاری این طرح‌ها ۳ میلیارد تومان برای سایت ۴ G از سوی اپراتور دوم در جاده امام حسن و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده برای ارتقا سایت ۲ G به ۳ G از سوی اپراتور اول در روستای حصار شهرستان دیلم است.

نماینده وزیر ارتباطات در استان بوشهر ادامه داد: با توجه به سیاست‌های وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات مبنی بر فراهم آوردن زیرساخت مناسب برای دسترسی همگان به اطلاعات و فناوری‌های نوین ارتباطی، بیشترین حجم طرح‌های اجرایی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در هفته دولت مربوط به طرح‌های ارتباط روستایی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.