معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۸۳ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش‌از ۱۷۵ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف در شهرستان دلگان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ماندانا زنگنه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: افتتاح قطعه یک جاده دلگان به بزمان به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری بیش از سه میلیارد تومان اولین طرحی بود که در بدو ورود به این شهرستان به بهره برداری رسید و پس از آن ۸۰ واحد مسکن سیل زدگان دلگان که برای تکمیل ۵/۶ میلیارد تومان اعتبار را به خود اختصاص داد افتتاح شد.

او بیان کرد: مدرسه ۶ کلاسه چاه میرک با اعتبار ۲ میلیارد تومان از محل خیرین با مشارکت دفتر حضرت آیت الله سیستانی و رو نمایی از ناوگان خودرویی جدید شهرداری گلمورتی با اعتبار ۶ میلیارد تومان از جمله طرح های افتتاح شده هفته دولت در این شهرستان هستند.

معاون امور هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: دلگان در زمینه های مختلف از جمله در بخش کشاورزی بویژه در محصولات چای ترش و حنا، پرورش شتر و صنایع تبدیلی آن ظرفیت های فراوانی دارد اما مهمترین ظرفیت این شهرستان نیروی جوان و خلاق آن است که با توجه به زیرساخت های فراهم شده در منطقه می تواند تحول عظیمی در سطح منطقه ایجاد کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.