وزیر بهداشت:

پزشکان پیش‌قراولان روزهای سخت مردم هستند

سعید نمکی در پیام ویدیویی ضمن تبریک روز پزشک، خدمتگزاران این عرصه را پیش‌قراولان روزهای سخت مردم خواند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی وزیر بهداشت در پیامی ویدئویی ضمن تبریک روز پزشک و درود بر روح شهدای پزشک گفت: روز پزشک را تبریک عرض می‌کنم و بر روح شهدای پزشک در دوران دفاع مقدس و کرونا درود می‌فرستم و به خانواده مدافعان سلامت اعم از پزشکان، پرستاران، بهورزان و تمام نیروهائی که جان خود را در این دوران از دست دادند، تسلیت عرض می‌کنم.

او ادامه داد: در دفاع مقدس پزشکان پیش‌قراولان جامعه پزشکی بودند و در این ایام نیز با مدیریت کرونا در ذهن مردم قدر و منزلت والایی را به دست آوردند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: عزیزانی که در سخت‌ترین روز‌ها تن بر آتش زدند و در شرایطی که خانواده بیمار از او دور می‌شدند بر بالین بیمار حاضر شده و این بار سنگین را بر دوش کشیدند.

نمکی تصریح کرد: به عنوان یک برادر دست جامعه پزشکی را می‌بوسم و امیدوارم با همت مدافعان سلامت شاهد مهار بیماری کرونا باشیم و تردید نداریم این ایام به عنوان سند افتخاری برای جامعه عالی‌قدر پزشکی ثبت شده و تاریخ گواه خواهد بود که پزشکان پیش قراولان خدمت روز‌های سخت مردم هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: پزشک ، وزارت بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار