مهمترین مأموریت اصلی بنیاد مستضعفان، توانمندسازی محرومین و تهیدستان است

مدیر عامل بنیاد علوی  گفت:مهمترین مأموریت اصلی بنیاد مستضعفان، شامل توانمندسازی محرومین و تهیدستان است، تا بتوانیم کاستی‌های احتمالی نیازمندان را رفع کنیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محسن منصوری   مدیر عامل بنیاد علوی  افزود: بعد از انتصاب آقای فتاح به ریاست بنیاد مستضعفان مقام معظم رهبری ابلآغیه‌ای ۱۴ بندی ابلاغ کردند و مهمترین آن مأموریت اصلی بنیاد مستضعفان شامل توانمندسازی محرومین و تهیدستان است، تا بتوانیم کاستی‌های احتمالی را نیازمندان را رفع کنیم .

 

او بیان کرد:اجرای الگوی جامع آبادانی و پیشرفت مناطق محروم از دیگر ماموریت‌های این بنیاد است.

 

او ادامه داد: بنیاد مستضعفان دردوران کرونا مبلغ ۲۸ میلیارد تومان اعتبار از طریق دستگاه‌های مسئول برای خدمت به مردم هزینه کرد و سعی می‌کنیم نقش‌آفرینی مناسبی برای توانمندسازی در بخش‌های مختلف شامل اشتغال، سلامت، اقتصاد و دیگر موارد در کنار دولت باشیم و به مردم خدمت کنیم.


مدیر عامل بنیاد علوی خاطرنشان کرد: در موضوع توسعه و پیشرفت آبادانی چارویماق در کنار دولت هستیم و برای گام اول اعتباری به میزان ۲۱ میلیارد تومان اختصاص داده شد، تا پروژه شروع شود و ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه دیگر نیز کنار گذاشتیم .

منصوری  گفت: بعضی از پروژه‌ها را صد درصد تامین و تقبل کرده‌ایم و در بحث توسعه و تجهیز مدارس نیز اقدام کردیم .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار