به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هفتمین دوره نظرسنجی سالانه "برند محبوب مصرف کنندگان" در ۴۸ گروه کالا و خدمات با حضور بیش از ۸۰۰ برند ایرانی از تاریخ ۱۲ اردیبهشت لغایت ۲۵ تیر ماه سال جاری در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام برگزار شد و با توجه به رایگیری آنلاین «ایران تاپ برندز» و بر اساس آرای عمومی، «زرماکارون» به عنوان برند محبوب ایرانی در گروه ماکارونی و پاستا انتخاب شد.
جشن پایانی معرفی برندهای محبوب منتخب مصرف کنندگان در سال ۱۳۹۹ روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه در مرکز همایشهای رایزن تهران برگزار شد. در طی این همایش، ضمن معرفی برندهای محبوب سال ۱۳۹۹ - منتخب گسترده ترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت - از مدیران برندهای مذکور قدردانی بعمل آمد.
شرکت زرماکارون که از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز نموده، اولین شرکت تولیدکننده پاستا در ایران است که محصولات خود را با «آرد سمولینا» به بازار عرضه کرد. این شرکت یکی از شرکتهای زیرمجموعه «گروه صنعتی و پژوهشی زر» است و در طی این سالها همواره تلاش کرده تا با الویت قراردادن نیازها و خواسته های مشتریان ازجمله کیفیت، تنوع و ارزشمندی محصول نزد مخاطب و ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات، سطح بالای رضایتمندی مشتریان جامعه را جلب نماید.
زرماکارون، بزرگترین شرکت تولید کننده پاستا و ماکارونی در ایران و خاورمیانه، با تولید محصولات مختلف در گروه انواع پاستا، لازانیا، پودر کیک و آرد است.
انتهای پیام/