دادستان نهاوند گفت: همه عوامل نزاع دسته جمعی میدان بسیج نهاوندکه با چاقو و سلاح سرد اقدام به بر هم زدن نظم عمومی و سلب آسایش مردم کرده بودند، دستگیر شدند.

همه عوامل نزاع دسته جمعی میدان بسیج نهاوند، دستگیر شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عباس آزادبخت، دادستان نهاوند گفت: تمام عوامل درگیری و نزاع روز گذشته میدان بسیج نهاوند که با چاقو و سلاح سرد اقدام به بر هم زدن نظم عمومی، سلب آسایش و امنیت مردم و ایجاد مزاحمت برای شهروندان کرده بودند از سوی پلیس نهاوند در یک عملیات ضربتی دستگیر و روانه زندان شدند.

آزادبخت افزود: بسیاری از نزاع‌های دسته جمعی حاصل ناآگاهی و فقر فرهنگی افرادی است که هیچ گونه اطلاعی از حقوق اجتماعی دیگران در جامعه نداشته و قصد دارند بر اساس خواست خود به منافع مورد نظر برسند که این امر علاوه بر تحمیل خسارات فراوان به فرهنگ عمومی جامعه عاملی در جهت تحمیل هزینه‌های اجتماعی، انتظامی و درمانی به جامعه است.

او بیان کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت تمام با افرادی که در سطح شهرستان بخواهند با سلاح سرد اقدام به بر هم زدن نظم عمومی و تهدید آسایش و امنیت مردم اقدام به هنجار شکنی کنند برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.