گرامیداشت روز پزشک در صفحه توئیتر وزیر ارتباطات

محمدجواد آذری جهرمی با انتشار توئیتی روز پزشک را به پزشکان ایرانی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هرساله اول شهریورماه به مناسبت سالروز تولد ابوعلی سینا پزشک نامدار ایرانی که کتاب‌های ارزشمند او هنوز هم در دنیا مورد استفاده پزشکان و مردم قرار می‌گیرد، در تقویم شمسی به عنوان روز پزشک نام‌گذاری شده است. این روز برای ارج نهادن خدمات عظیمی که ابن سینا به علم پزشکی در ایران کرده اختصاص یافته و مردم سعی می‌کنند همزمان با اولین روز از ماه شهریور از دلسوزی‌های پزشکان برای بهبودی بیماران تقدیر کنند.

امسال با شیوع ویروس کرونا در کشور، نقش کادر درمانی و به ویژه پزشکان برای حفظ سلامت جامعه پررنگ‌تر و زحمات آن‌ها بیش از پیش برای مردم نمایان شده است. کاربران فضای مجازی و برخی از چهره‌های معروف ایرانی در صفحات مجازی خود یکم شهریورماه و روز پزشک را گرامی داشته و تبریک گفتند.


بیشتر بخوانید


محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با انتشار تصویری از کادر درمانی که در بیمارستان و با لباس‌های مخصوص برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی ثبت شده است، شعری زیبا را نوشت و روز پزشک را به پزشکان ایرانی تبریک گفت. آذری جهرمی همچنین در توئیت خود از زحمات پزشکان در این برهه حساس قدردانی کرد.

در ادامه متن و توئیت منتشر شده توسط وزیر ارتباطات را مشاهده می‌کنید:

" عاشق که شد که یار به حالش نظر نکرد؟!‌
ای خواجه درد نیست وگرنه طبیب هست
روزتون مبارک پزشکان عزیز. قدردانتون هستیم. "

گرامیداشت روز پزشک در صفحه توئیتر وزیر ارتباطات

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار