مدیرعامل ایران خودرو گفت:در هفته گذشته در ایران خودرو ۱۸ هزار و ۶۰۳ خودرو تکمیل و تجاری سازی شده است که با ثبت این رقم رکورد تولید در دو سال اخیر شکسته شد.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در مراسم امضای قرارداد سه جانبه نوسازی هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل کالای برون شهری گفت: جا دارد از وزیر راه و شهرسازی تشکر کنم که این مراسم را برپا کردند. با این قرارداد تحول بزرگی در آینده در صنعت خودرو رقم خواهد خورد.

او بیان کرد: از زمانی که نوید این قرارداد داده شد اتفاقات خوبی در صنعت خودرو‌های سنگین‌رخ داده است. در صنعت خودرو‌های سنگین بحث حاکمیت مطرح است و در آینده تاثیر دارد. زمینه نوسازی ۵ هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل کالای برون شهری را دنبال خواهیم کرد.

مقیمی افزود:تا کنون در صنعت خودرو ۲۱ درصد رشد تولید داشتیم و در صنعت خودرو‌های سنگین بیش از ۳۰۰ درصد رشد داریم. بخشی از قراردادی که امروز امضا می‌شود را سفارش گذاری خواهیم کرد.

او بیان کرد: فرایند تامین مالی با سرعت باید انجام شود تا زمینه تولید آماده شود. زیرساختی نوسازی خودرو‌های سنگین در دستور کار است.

مقیمی گفت: با وجود تعطیلات تابستانی ایران خودرو و قطعه سازان در مردادماه، کارگران خطوط تولی گروه صنعتی ایران خودرو با همراهی تامین کنندگان، موفق شدند در همین ماه بیش از ۴۱ هزار دستگاه خودرو را تجاری سازی و وارد بازار کنند.

او بیان کرد: در مردادماه امسال ۳۱ هزار و ۴۶۸ دستگاه خودرو تولید و ۴۱ هزار و ۳۸۷ دستگاه خودرو تکمیل و تجاری سازی شده است.

مدیر عامل ایران خودرو گفت: با تعداد ثبت شده، رکورد تجاری سازی هفتگی خودرو‌ها در دو سال اخیر، در هفته پایانی مردادماه امسال شکسته شد.در هفته گذشته ۱۸ هزار و ۶۰۳ خودرو تکمیل و تجاری سازی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Denmark
محسن
۰۳:۱۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
هفته ای۱۸۰۰۰تا که دروغه مامیگیم۱۵۰۰۰تا میشه ماهی ۶۰۰۰۰دستگاه تااخرمردادمیشه۳۰۰۰۰۰دستگاه وسایپاهم ۳۰۰۰۰۰دستگاه مجموعا ۶۰۰۰۰۰دستگاه جمع کل پیش فروش فوری ومدت دارهردوتا گاری ساززیر۱۰۰۰۰۰دستگاه بوده اون ۵۰۰۰۰۰دستگاه بالابودشو خودتون بالا کشیدید یاسلطان خودرو جدیدی درراه است کسی هم که برنده نمیشه بنده به اتفاق دوفرزندوهمسرم وسه نفرازخواهرزاده هایم که تمامی شرایط رو داشتیم ازعیدتاالان همه طرحهارو ثبت نام کردیم دریغ ازاینکه حتی اسم یکیمون توی رزرویها دربیاد خون مردمو کردند توشیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
پلاک سمند های دوگانه شخصی چی شد پس ؟ 7 ماه گذشت . شما هم که اصلا پیگیری نمی کنید yjc .
آخرین اخبار