بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: اکنون که به نیمه نهایی جام حذفی رسیده ایم، باشگاه باید به ما کمک کند، زیرا حیف است فرصتی که با سختی به دست آوردیم را به راحتی از دست بدهیم.

میثم نقی زاده، بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین بازی تیمش در لیگ نوزدهم برابر پارس جنوبی جم اظهار داشت:  بازی خوبی برابر پارس جنوبی جم انجام دادیم. بازیکنان حریف تلاش زیادی کردند تا تیمشان را در لیگ برتر نگه دارند، اما گاهی اوقات در فوتبال اتفاقات خاصی رخ می‌دهد. ۲ سال در پارس جنوبی بازی کردم و خاطرات خوبی از این تیم و شهر جم دارم.  این شهر  مردم خوب و خون گرمی دارد و متاسفم که پارس جنوبی به دسته پایین‌تر سقوط کرد.  

نقی زاده درباره صحبت‌هایی که پیش از بازی نفت مسجد سلیمان و پارس جنوبی جم مبنی بر احتمال تبانی مطرح شده بود گفت: بازیکنان و کادرفنی تیم ما در این بازی اخلاق خوب خودشان را نشان دادند. خیلی‌ها پیش از این بازی صحبت‌های نادرستی را مطرح کرده بودند و ما در جواب این صحبت‌ها با تمام وجودمان جنگیدیم. به اعتقاد من تیم‌هایی که در لیگ برتر ماندند، به حقشان رسیدند. از سقوط پارس جنوبی جم ناراحت شدم، زیرا ۲ سال خوب را در این تیم گذراندم. متاسفانه ساختار تیمی پارس جنوبی جم از بین رفت و این تیم به دسته پایین‌تر سقوط کرد.  

بازیکن نفت مسجد سلیمان درباره مشکلات مالی تیمش گفت: قرار بود شب عید ۲۰ درصد از مبلغ قراردادمان را دریافت کنیم، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا لیگ تعطیل شد و پرداخت‌ها عقب افتاد. پس از شروع مجدد لیگ باید ۲۰ درصد از مطالباتمان را می‌گرفتیم، اما پس از ۲، ۳ ماه چِکی برای ۲۸ مردادماه به ما دادند که آن هم پاس نشد. این مشکلات واقعا بازیکنان را اذیت کرد. شاید اگر پرداخت‌ها به موقع انجام شده بود، جایگاه  بهتری در جدول به دست می‌آوردیم.  

او در ادامه گفت: کمتر از یک هفته تا بازی با تراکتور فرصت داریم و مطمئنا تصمیمی می‌گیریم که به پولمان برسیم. در این شرایط که به جمع ۴ تیم برتر جام حذفی رسیدیم، باشگاه باید به اعضای تیم کمک کند، زیرا حیف است فرصتی که با سختی و زحمت به دست آوردیم را به راحتی از دست بدهیم. شاید بتوانیم در مرحله نیمه نهایی تراکتور را ببریم و به فینال صعود کنیم. اگر بخش دیگری از مطالبات ما را بدهند، انگیزه ما ۱۰۰ برابر می‌شود. مردم خوب و زحمتکش مسجد سلیمان به عشق فوتبال زندگی می‌کنند و حیف است که چنین فرصتی را از دست بدهیم.  

نقی زاده درباره عملکرد تیمش در طول فصل اظهار داشت: در ابتدای فصل خیلی از کارشناسان می‌گفتند نفت مسجد سلیمان سقوط می‌کند و شخصیت ماندن در لیگ را ندارد، اما این بازیکنان و کادرفنی هستند که شخصیت تیم را شکل می‌دهند. با تلاش‌های بازیکنان و کادرفنی موفق شدیم کار بزرگی انجام دهیم و نتایج خوبی کسب کردیم. به دلیل وقفه‌های طولانی، لیگ فرسایشی و خسته کننده بود، اما پایان خوبی داشت. مسجد سلیمان مردم خوب و زحمتکشی دارد که دلخوشی شان فوتبال است و امیدوارم به این تیم بیشتر توجه شود.


بیشتر بخوانید


او در خصوص قراردادش با نفت مسجد سلیمان و احتمال ماندنش در این تیم اظهار داشت: قراردادم با نفت مسجد سلیمان برای یک فصل بود که در پایان فصل جاری به پایان رسید. ماندن یا رفتنم از نفت مسجد سلیمان به شرایط بستگی دارد و هنوز تصمیمی درباره آینده نگرفتم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار