افتتاح ۲۳ پروژه‌ی آبرسانی شهری و روستایی در فارس

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس همزمان با فرا رسیدن هفته‌ی دولت، از افتتاح ۲۳ پروژه‌ی آبرسانی شهری و روستایی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس از آغاز بهره برداری از ۲۳ پروژه‌ی آبرسانی در تعدادی از شهر‌ها و روستا‌های استان، همزمان با گرامیداشت هفته‌ی دولت خبر داد.

علی بوستانی افزود: شرکت آبفا استان فارس در ایام هفته‌ی دولت و به منظورگرامیداشت یاد و خاطر دولتمردان شهید و در راستای رسالت خطیر خود مبنی بر تأمین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی برای مردم شریف استان، ۲۳ پروژه‌ی آبرسانی شهری و روستایی را با صرف اعتباری بالغ بر ۲۸۵ میلیارد ریال در مدار بهره برداری قرار خواهد داد.

او افزود: این ۲۳ پروژه شامل بهره برداری از ۸ حلقه چاه، ۲۲ کیلومتر خط انتقال آبرسانی، ۴ باب مخزن با ظرفیت ۱۲۰۰ متر مکعب، یک باب ایستگاه پمپاژ، ۳۵۰۰ متر خط انتقال برق و ۴۷۸۰ متر شبکه‌ی توزیع آب شرب است.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه‌ها قریب به ۳۸۰۰ خانوار شهری و روستایی از مزایای آبرسانی آن بهره‌مند خواهند شد.

او در بخشی دیگری ضمن بحرانی خواندن منابع آب استان بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب از سوی مشترکین آب شرب تأکید و خواستار مشارکت همگانی مردم در حفظ منابع آب گردید و صرفه جویی در مصرف آب را تنها راه استمرار خدمات آبرسانی به مردم عنوان کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار