استاندار بوشهر گفت: به مناسبت هفته دولت ۹۰۵ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی هفته دولت در شهرستان‌های گناوه و دیلم که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، بیان کرد: امسال ۸۳۷ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار هزار و ۶۷۹ میلیارد تومان در استان افتتاح می‌شود که از این رقم ۸۶۴ میلیارد تومان طرح عمرانی و ۸۳۲ میلیارد تومان  طرح اقتصادی است.

او افزود: همچنین عملیات اجرایی ۶۸ طرح شامل ۸ طرح اقتصادی و ۶۰ طرح عمرانی با اعتبار ۷۸۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

استاندار بوشهر با تسلیت ایام ماه محرم و گرامیداشت هفته دولت و روز پزشک، گفت: میزان طرح‌های افتتاحی در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است، آن هم در شرایطی که کشور در سخت‌ترین دوران مالی و اقتصادی قرار دارد. تعداد طرح‌های افتتاحی هفته دولت با وجود تحریم‌ها و تنگنا‌های اقتصادی مایه افتخار است.


بیشتر بخوانید


گراوند ادامه داد: برخی طرح‌های بزرگ در دیلم از جمله کارخانه خوراک آبزیان آماده افتتاح است، اما مقرر شده به زودی با حضور مسئولان کشوری افتتاح شود.

او از خیرین شهرستان دیلم که در اجرای طرح‌های متعدد نهایت همکاری داشتند، قدردانی کرد.

استاندار بوشهر در آیین افتتاح طرح‌های گناوه نیز گفت: با توجه به ظرفیت‌های بندری و گردشگری گناوه، تکمیل طرح‌های گردشگری دراولویت است.

گراوند ادامه داد: در حوزه اقتصادی کار‌های خوبی در گناوه انجام شده و در حال انجام است که نتایج آن نقش مهمی در ارتقا اشتغال و تولید دارد.

او تاکید کرد: با وجود ظرفیت‌های بندری، تولید محصولات مختلف در استان باید صادرات محور باشند.

همچنین ملاقات عمومی استاندار با شماری از شهروندان گناوه و دیلم به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و استاندار بوشهر دستور لازم برای حل مشکلات شهروندان صادر کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.