باشگاه الاهلی عربستان از بازیکنان جدا شده خود به فیفا شکایت کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، عبد الاله مومنه رئیس باشگاه الاهلی عربستان اخیرا در مورد وضعیت فعلی این تیم  اظهاراتی داشته است.

  محمد ال اویس،  یوسف البلایلی، سلمان الموشر و دیانینی ۴ بازیکن تیم فوتبال الاهلی نقش کلیدی در بازی‌های این فصل سبزپوشان جده داشته اند و شکایت‌های اخیرشان علیه الاهلی به دلیل دریافت نکردن دستمزد خبرساز شده بود. البته غیبت مداوم همگی این بازیکنان  در تمرینات که به جدایی تک تک شان آنها منجر شد,  مومنه را بسیار عصبانی کرده است.

مومنه در این باره گفت: در الاهلی بازیکنان اکثرا از کشور عربستان هستند و مشکلات الاهلی به نحوی همچنان وجود دارد. ما از دیانینی و یوسف البلایلی به فیفا شکایت کرده ایم و پرونده دیانینی در دست بررسی است و اینکه این بازیکن مدعی می‌شود پولی به او نداده یم اصلا صحت ندارد و نباید راحت به ما تهمت بزند. محمد ال اویس یکی از بازیکنان خوب الاهلی است و او را حفظ می‌کنیم.

او ادامه داد: اکنون ما با چالش‌های مالی رو به رو هستیم، اما من کلمه "بحران مالی" را دوست ندارم. بین من و بازیکنان تفاهم برقرار است و ما می‌توانیم اگر با ما راه بیایند بر اختلاف نظرهای احتمالی غلبه کنیم.

تیم فوتبال الاهلی عربستان با استقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا همگروه است.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار