همزمان با سالرورز شهادت حاج اسدالله لاجوردی، بخشی از وصیت‌نامه این شهید انقلابی توسط یک کاربر توئیتری منتشر شد.

وصیت‌نامه شهید حاج اسدالله لاجوردیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز اول شهریور ماه سالگرد شهادت مرد پولادین انقلاب اسلامی، شهید بزرگوار حاج اسدالله لاجوردی است که به همین مناسبت بخشی از وصیت‌نامه این شهید والا مقام توسط یکی از فعالان توئیتری در این شبکه اجتماعی منتشر شده است.

گفتنی است؛ شهید لاجوردی در چنین روزی در سال ۱۳۷۷ به دست دو تن از اعضای سازمان مجاهدین خلق در محل کارش در بازار تهران به شهادت رسید. وی مدتی دادستان انقلاب بود و مدتی نیز ریاست زندان اوین را بر عهده داشت.

در ادامه رشته‌ توئیت یکی از کاربران فضای مجازی را در خصوص وصیت‌نامه این شهید انقلابی مشاهده می‌کنید.

در بخشی از وصیت‌نامه ایشان آمده است:

"خدایا! تو شاهدی چندین بار به عناوین مختلف، خطر منافقین انقلاب را همانان که التقاط، به گونه منافقین خلق سراسر وجودشان را و همه ذهن و باورشان را پر کرده و همانان که ریاکارانه برای رسیدن به مقصودشان، دستمال ابریشمی بسیار بزرگ به بزرگی مجمع الاضداد به دست گرفته‌اند، هم رجایی و باهنر را می‌کشند و هم به سوگشان می‌نشینند، هم با منافقین خلق، پیوند تشکیلاتی و سپس...! برقرار می‌کنند، هم آنان را دستگیر می‌کنند و هم برای آزادیشان و اعطای مقام و مسئولیت به آنان تلاش می‌کنند و از افشای ماهیت کثیف آنان سخت بیمناک می‌شوند، هم در مبارزه علیه آنان و در حقیقت برای جلب رضایت مسئولین و نجات بنیادی آنان خود را در صف منافق‌کشان می‌زنند و هم در حوزه‌های علمیه به فقه و فقاهت روی می‌آورند تا مسیر فقه را عوض کنند.

به مسئولین گوشزد کرده‌ام، ولی نمی‌دانم چرا؟ (گرچه نسبت به بعضی، تا اندازه‌ای می‌‍‌دانم چرا!) ترتیب اثر نداده‌اند.

به مسئولین بار‌ها گفته‌ام که خطر اینان به مراتب زیادتر از خطر منافقین خلق است، چرا که علاوه بر همه شیوه‌های منافقانه‌ منافقین، سالوسانه در صف حزب اللهيان قرار گرفته و کم‌کم آنان را در صفوف آخرين و سپس به صف قاعدين و بازنشستگان سوقشان داده و صفوف مقدم را غاصبانه به تصرف خود در آورده‌اند...

به گونه‌ای که عملاً عقل و اراده منفصل برخی تصمیم گیرندگان قرار گرفتند و در عزل و نصب‌ها و حفظ و ابقاء‌ها دست به تخریب می‌زنند و اعمال قدرت می‌کنند."

وصیت‌نامه شهید حاج اسدالله لاجوردی

وصیت‌نامه شهید حاج اسدالله لاجوردی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار