فرماندار شوشتر گفت: با توجه به میزان بستری‌ها در روز‌های اخیر، بار دیگر این شهرستان به وضعیت هشدار رسید که با رعایت نکردن ضوابط بهداشتی شاهد افزایش آمار مبتلایان خواهیم بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شوشتر دروضعیت هشدار کروناییحسین پنبه دانه پور فرماندار شوشتر گفت: با توجه به میزان بستری‌ها در روز‌های اخیر و بررسی‌های صورت گرفته، این شهرستان به وضع هشدار کرونایی رسیده است در حالی که در هفته‌های قبل وضعیت مطلوب و آمار مبتلایان رو به کاهش بود.

او با اشاره به تذکر‌های لازم مبنی بر وضعیت شکننده و لزوم رعایت ضوابط بهداشتی افزود: در غیر این صورت بار دیگر شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا خواهیم بود، بنابراین از مردم درخواست می‌شود که در ایام عزاداری امام حسین (ع) با استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری و سایر نکات بهداشتی در مراسمات شرکت کنند تا سلامتی خود و خانواده‌شان را به خطر نیفتد.

پنبه دانه پور بیان داشت: همچنین افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای و گروه‌های پرخطر هستند می توانند در منزل و از طریق برنامه‌های صداوسیما عزاداری خود را انجام دهند و با کمک یکدیگر و همراهی مردم باید تلاش کنیم تا دوباره به وضعیت سفید بازگردیم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.