همایش ورزش صبحگاهی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در بوستان تفریحی ورزشی علوی قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، همایش ورزش صبحگاهی به مناسبت هفته خانواده و تکریم بازنشستگان و البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توجه ویژه به فاصله‌گذاری اجتماعی در بوستان تفریحی ورزشی علوی قم برگزار شد و بیش از ۲۵۰ علاقه مند به ورزش در آن حضور داشتند، برنامه‌ای که در آن یک اقدام فرهنگی نیز صورت گرفت.

در این اقدام فرهنگی از ۲۰ پیشکسوت عرصه ورزش همگانی تجلیل به عمل آمد و خانواده زنده‌یاد نثار اصفهانیان به پاس سالیان متمادی تلاش آن بزرگوار در توسعه و ترویج ورزش همگانی مورد تجلیل قرار گرفتند.

هیئت ورزش‌های همگانی یکی از ۴۷ هیئت ورزشی فعال در استان قم به شمار می‌رود که ماموریت اصلی آن توسعه ورزش همگانی با هدف ایجاد انگیزه در بین عموم مردم برای حضور در فعالیت‌های ورزشی به منظور ارتقای  سطح سلامت جامعه است.

البته این هیئت ورزشی علاوه بر فعالیت در حوزه ورزش همگانی در بخش قهرمانی نیز فعال است و یکی از پرمخاطب‌ترین هیئت‌های ورزشی قم به شمار می‌رود، هیئتی که به ریاست یکی از چهره‌های با سابقه و تحصیل کرده حال حاضر ورزش قم یعنی اسماعیل زند سعی کرده در تعامل با نهاد‌های دیگر، زمینه برای توسعه ورزش همگانی را بیش از پیش فراهم کند.

سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم یکی از نهاد‌هایی است که در توسعه ورزش همگانی همگام با هیئت ورزش‌های همگانی قم به خوبی نقش آفرینی کرده و در جدیدترین تعامل با هیئت ورزش‌های همگانی و همچنین چند هیئت دیگر نظیر هیئت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و هیئت دوچرخه‌سواری قم اقدام به برگزاری ورزش صبحگاهی کرد.

در هیئت ورزش‌های همگانی رشته‌هایی نظیر آمادگی جسمانی، ایروبیک، بازی‌های فکری، داوطلبین ورزشی، ورزش آتش‌نشانان و امدادگران، پیاده‌روی، بازی‌ها و ورزش‌های کودکان، ورزش‌های تفریحی و مهارت‌های فردی و نمایشی، داژبال، طناب‌زنی، ماهیگیری ورزشی، ورزش‌های آبی، گردشگری ورزشی، فریزبی، بازی‌های الکترونیک، پرواز کایت، پیلاتس، پینت‌بال، چوگو، یوگا و پرثوآ فعال است.

انتهای پیام /ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار