پروتکل بهداشتی در برگزاری کنکور در اردبیل کامل رعایت شد

استاندار اردبیل گفت: فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل بهداشتی در جریان برگزاری کنکور سراسری کاملا رعایت شده و مشکل خاصی متوجه داوطلبان کنکور در استان اردبیل نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل در بازدید از محل برگزاری کنکور سراسری گفت: وزارت علوم با برگزاری کنکور ۹۹ و ایجاد یک فضای کاملا اصولی توانست مانع هدر رفت زحمات دانش آموزان و خانواده‌هایی یک سال تمام بصورت فشرده برای کنکور زحمت کشیده و برای این دوره از کنکور لحظه شماری می‌کردند، شود.

او با بیان اینکه فاصله گذاری اجتماعی، ضدعونی محل و استفاده از ماسک کاملا رعایت شده است افزود: عوامل انتظامی و مراقبین و مسوولان دانشگاهی در برگزاری کنکور ۹۹ نهایت همکاری را دارند که زحمت دانش آموزان و داوطلبان در شرایط کرونایی ضایع نشود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: بخاطر رعایت بیش از حد فاصله اجتماعی امسال از فضای بیشتری جهت برگزاری کنکور استفاده شده و دانشگاه‌های آزاد اسلامی، دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه پیام نور و مدارس آموزش و پرورش در این دوره همکاری بسیار خوبی داشته اند.

بهنام جو افزود: خانواده‌ها نباید دغدغه‌ای در این آزمون داشته باشند چرا که همه عوامل دست به دست هم داده که خطری داوطلبان کنکور را تهدید نکند و همه امکانات و تجهیزات برای برگزاری یک آزمون و رقابت سالم مهیا شده است.

او گفت: برگزاری آزمون کنکور در کشور خود یک تبلیغ مفید برای اجرای یک فاصله گذاری اجتماعی است و چنانچه پروتکل تبیین شده از سوی ستاد ملی کرونا اجرا شود هیچ شغلی و برنامه‌ای در سطح کشور آسیب نمی‌بیند و مردم باید با الگو برداری از وضعیت برگزاری کنکور سراسری در زندگی عادی و اجتماعی تلاش کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.