معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کنکور امسال در نظرخواهی از ناظران بهداشتی و داوطلبان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ودر نهایت سلامت در سراسر این استان برگزار شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی زینی‌وند معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: کنکور امسال به دلیل شرایط کرونایی با رعایت پروتکل‌های خاص بهداشتی همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان برگزار شد.

او بیان کرد: روز چهارشنبه گروه هنر، پنجشنبه گروه علوم انسانی و ریاضی و روز جمعه گروه تجربی و امروز شنبه نیز گروه زبان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در بازدیدی که از حوزه‌های امتحانی و نظرخواهی از ناظران بهداشت انجام شد پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل انجام شده بود.

او اظهارداشت: تعداد کل داوطلبان سیستان و بلوچستان در کنکور سراسری ۵۳ هزار و ۵۲۶ نفر است که از این تعداد ۵۶ درصد خواهران و ۴۴درصد برادران هستند که درصد شرکت کننده خواهران نسبت به میانگین کشوری ۲ درصد کمتر بوده و این رقم در سطح کشور ۵۸ درصد است.

زینی وند ادامه داد: رقابت کنکور در ۱۳۴ حوزه امتحانی در ۱۷ شهر سیستان و بلوچستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و با تدبیری که اتخاذ شده حتی در برخی بخش‌ها نیز شاهد برگزاری آزمون سراسری هستیم.

او از نماینده ویژه سازمان سنجش، دانشگاه سیستان و بلوچستان، مسوولان آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری‌ها و همه کسانی که نهایت دقت و تلاش را در برگزاری این رقابت سخت انجام داده‌اند قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار