دومین جشنواره داستان نویسی بومی محلی چهارمحال و بختیاری با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در آیین اختتامیه دومین جشنواره داستان نویسی بومی محلی گفت: این جشنواره با موضوعات وحدت اقوام و انسجام ملی، رونق تولید، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، مدافعان حرم، قانون مداری و رعایت حقوق دیگران با حضور نویسندگان برگزار شد.

او افزود: بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره استانی داستان نویسی بومی و محلی این استان ارسال شد و نویسندگان و ادب دوستان استان استقبال خوبی از این جشنواره نمودند.


بیشتر بخوانید


شریفی اضافه کرد: دومین جشنواره استانی «داستان نویسی بومی و محلی» در چهارمحال و بختیاری در رده سنی کودک و نوجوان ۶ تا ۱۳ سال، جوان ۱۴ تا ۲۵ سال و بزرگسال ۲۵ سال به بالا برگزار شد.

در پایان هیئت داوران، در بخش کودک و نوجوان نفر اول نگین حسن پور با داستان سکوت، نفر دوم یاسمین ابراهیمیان با اثر بره گدا و نفرات سوم علی غنی زاده با اثر شهر مورچه‌های باسواد و غزل خدابخشی با اثر یلدا و ریحانه طاهری با اثر تار‌های ترنج و نیکا نادری با اثر دست‌های کوچک و قلب‌های بزرگ و مزگان سادات موسوی لردجانی با اثر شالی به رنگ آبی را شایسته تقدیرمعرفی کردند.

در بخش جوان نیز نفر اول مسعود محمدی با داستان سرابی، نفر دوم طیبه ظفریان با اثر سرزمین لاله‌های سرخ و نفر سوم فاطمه ظفریان با داستان چه بگویم و سیمین رحیمی با اثر عبدل دست دراز و علیرضا رئیسی با اثر امانت شهید به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار