پیام تبریک استاندار کردستان بە مناسبت گرامیداشت روز پزشک

استانداری کردستان در پیامی روز پزشک را بە تمامی پزشکان و کادر درمانی استان کردستان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در پیامی یکم شهریورماە، روز پزشک را بە تمامی پزشکان و کادر درمانی استان کردستان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

یکم شهریورماه که در تقویم رسمی جمهوری اسلامی به نام روز پزشک نامگذاری شده فرصتی است برای قدردانی از پزشکان، پرستاران و مجموعه کادر درمانی که این روز‌ها در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا ایثارگرانه برای بازگرداندن سلامت بیماران در تلاشند و اگر مجموعه این تلاش‌های شبانه روزی نبود چه بسا تمامی ارکان زندگی جامعه به شکل گسترده تری تحت تاثیر این ویروس منحوس قرار می‌گرفت.

بی گمان فداکاری و از خودگذشتگی جامعه پزشکی و پرستاران مومن و متعهد و جمیع تلاشگران حوزه سلامت توانست به جامعه آرامش، و فضای ملتهب ناشی از شیوع بیماری کرونا را کنترل و آرامش نسبی را به مردم هدیه دهند که این امر جای تقدیر و سپاسگزاری دارد.

اینجانب یکم شهریورماه، روز پزشک را به تمامی پزشکان توانا و کادر درمانی باتجربه در استان کردستان تبریک عرض نموده وخالصانه زحمات وتلاش هایشان را ارج نهاده و برای شهیدان عرصه سلامت نیز از بارگاه ایزد منان علو درجات آرزومندم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.