فرمانده انتظامی مریوان از پلمب تعداد ۶۲ واحد قلیان سرا در سطح شهرستان مریوان با حکم قضایی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ کامبیز رستم نیا فرمانده انتظامی مریوان گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط برخی از افراد بویژه جوانان در قلیان سراها، بررسی این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با هماهنگی مراجع قضایی ۶۲ واحد قلیان سرا در سطح شهرستان مریوان شناسایی و حکم پلمب آن‌ها صادر و بلافاصله اجرایی شد.

فرمانده انتظامی مریوان با بیان اینکه تجمع جوانان در قلیان سرا‌ها موجب سلب آرامش و آسایش شهروندان شده و اعتراض آنان را در پی داشت، یادآور شد: با پلمب قلیان سرا‌های شناسایی شده، تعدادی از آن‌ها تغییر شغل دادند.

او اضافه کرد: در روز‌های اخیر تعدادی قلیان سرا‌های سیار در اطراف دریاچه زریوار ایجاد و باعث ایجاد مزاحمت برای مردم شدند که در این راستا برخورد قضایی و جمع آوری آن‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ رستم نیا با بیان اینکه آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، گفت: بزودی طرح برخورد و جمع آوری ارازل و اوباش نیز اجرا و هرکسی برای شهروندان ایجاد رعب و وحشت کرده و آرامش آن‌ها را سلب کند با برخورد قاطع پلیس روبرو خواهد شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.