مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: مراسم عزاداری حسینیه اعظم در دهه اول محرم با رعایت کامل دستورالعمل ‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

حسینیه اعظم زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،محرم که می‌رسد بیش از پیش می‌توان هوای ارادت به اهل بیت پیامبر ص را در فضای شهر استشمام کرد.

هر سال با آغاز محرم حسینیه اعظم زنجان میعادگاه عاشقان ثاراله است.

در محرم  راهت که به این حسینیه می‌افتدد  چشمانت به بیرق‌های عزایی گره می‌خورد که در ماتم دردانه رسول برافراشته شده، است و عاشقانی که خود را به این فضای معنوی می‌رسانند تا شریک غم حضرت زینب س باشند.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان گفت: هر سال به مناسبت ماه محرم برنامه‌های مناسبتی حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

او افزود: امسال برای حفظ سلامت مردم و همه عزاداران این برنامه‌ها با  رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و تبعیت از مصوبات ستاد مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

شهامی گفت:طبق زمان‌بندی اعلام شده برنامه‌ها از ساعت ۲۰:۴۰ شب تا ساعت ۲۲:۰۰در قالب تلاوت قرآن، سخنرانی، ذکر مصیبت، سینه زنی و مرثیه‌سرایی برگزار خواهد شد.

او تصریح کرد: برنامه امشب چهارم محرم حسینیه اعظم زنجان با  سخنرانی حجت الاسلام مهدی محبی و مداحی مداحان حاج سید یوسف شبیری و حاج سید محمود حسینی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.