نمایندگی، ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به عظمت و ارزش شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم آل الله، گفت: شهدای مدافع حرم در حقیقت راه شهدای کربلا را رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت‌الاسلام عبدالرحیم سرایی نمایندگی، ولی فقیه در سپاه عاشورا  روز جمعه به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «حامد جوانی»، افزود: این شهدا برای همیشه یاد و نام خود را در تاریخ اسلام و تشیع به یادگار گذاشتند و باید همه قدردان این فداکاری‌ها و از جام گذشتگی‌های آنان باشیم.

او  اظهار داشت: وقتی تصاویر، خاطرات و واگویه‌های شهدای مدافع حرم از جمله حامد جوانی را می‌بینیم و می‌شنویم، روضه حضرت علی اکبر (ع) تداعی می‌شود و وقتی دستان قطع شده این شهید والامقام را تجسم می‌کنیم ما را میهمان روضه حضرت عباس (ع) می‌کند.

او  ادامه داد: به واقع این شهدای مظلوم جام بر کف نهاده و برای دفاع از حریم علوی رهسپار سوریه شدند تا ارزش ها، اهداف و آرمان‌های نهضت عاشورا و شهدای کربلا برای همیشه تاریح جاویدان بماند.

نمایندگی، ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: وقتی پدر شهید جوانی نحوه حضور خود در سوریه و بالای سر فرزندش را تعریف می‌کنند به واقع زبان حال حضرت سیدالشهدا است وقتی بر پیکر تکه تکه فرزندش حضرت علی اکبر حاضر می‌شود.

سرایی یادآور شد: تداعی چنین صحنه‌هایی سند افتخار یک خانواده اصیل شیعی و خانواده شهید جوانی است.

به گفته اوشهید حامد جوانی سیره شهدا را برای زندگی انتخاب کرده بود و در نهایت به آرزوی خود رسید.

پدر شهید جوانی نیز در این دیدار گفت: حامد که در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بود سردار سلیمانی به دیدار او آمد و از ما دلجویی می‌کردند و چشم هایش لبریز اشک می‌شد.

جعفر جوانی ادامه داد: وقتی به ایشان گفتم سردار گریه نکنید، گفتند من برای حامد گریه نمی‌کنم به حال خودم گریه می‌کنم که چطور حامد و حامد‌ها خیلی زود این مسیر نورانی را سپری می‌کنند و نزدیک چهل سال است به دنبال شهادتیم، اما نمی‌رسیم.

شهید حامد جوانی پس از مجروحیت از ناحیه دو دست و چشمان روز سوم تیر ماه سال ۱۳۹۴ به شهادت رسید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.