امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: امروز آمریکا بی‌سابقه‌ترین شکست خود را در سازمان ملل و در بین هم‌پیمانان خود متحمل می‌شود.

نماز جمعه  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل ذهاب ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم گفت: اولین و بزرگترین درس اباعبدالله الحسین علیه السلام برای کشور ما و برای همه دولت‌های اسلامی درس استکبارستیزی و نفی ظلم است.

او افزود: حضرت اباعبدالله الحسین در مقابل مستکبران در زمان خود ایستاد و درس هیهات من الذله را به همگان داد.

خطیب جمعه شهرستان بیان کرد: آمریکای جنایتکار امروز همان منطق یزید را دارد جمهوری اسلامی ایران را مخیر کرده بین تحریم و تهدید یا مذاکره و ذلت پذیری یکی را انتخاب کند و امروز پیام جمهوری اسلامی ایران همان پیام هیهات من الذله امام حسین علیه السلام است.

او با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی ملت ایران آمریکا را به زانو درآورده است گفت: امروز اگر آمریکا بی‌سابقه‌ترین شکست خود را در سازمان ملل و در بین هم‌پیمانان خود متحمل می‌شود به خاطر ایستادگی و مقاومت و تن به ذلت ندادن ملت ایران است.

فاطمه نصب ادامه داد: پیام این شکست برای آمریکا این است که حلقه‌های فشار حداکثری در همه عرصه‌ها در حال خرد شدن است  و امروز این جمهوری اسلامی ایران است که در زمین دشمن  دشمن موفق به شکست او می‌شود.

امام جمعه شهرستان بیان کرد: امروز اگر امارات متحده عربی روابط خود را با رژیم کودک کش اسرائیل عادی سازی می‌کند نشان دهنده ضعف و حقارت حکام این کشور و استقلال سیاسی نداشتن  آن‌ها است و نهایت ذلت حکام اماراتی است و قطعاً در قمار امارات و رژیم‌های عبری_ غربی بازنده اصلی امارات خواهد بود.

او در ادامه به آغاز هفته دولت و شهادت مبارزه انقلابی سید علی اندرزگو شاعر کرد و گفت دولت در قبال ملت وظایفی برعهده دارد و مردم توقع و انتظارات از دولت دارند که تاکنون بر آورده نشده است.

او بیان کرد:حل مشکلات مردم بر عهده دولت است که باید در این راه باید تلاش و مدیریت جهادی و انقلابی داشته باشد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.