مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: این تیم برای فصل آینده تاکنون سه بازیکن جدید را به خدمت گرفته و قرارداد هشت بازیکن خود را تمدید کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا سالار مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: این تیم برای فصل آینده تاکنون سه بازیکن مجید بیضایی‌نژاد، محسن محمدزاده و علی اسعدی را به خدمت گرفته و قرارداد هشت بازیکن خود را تمدید کرده است.

او افزود: محمدزاده سابقه پنج سال حضور در لیگ برتر بزرگسالان را دارد و دو سال در تیم مقاومت البرز و سه سال در حفاری اهواز بازی کرده، اسعدی هم که پیش از این چهار فصل برای تیم فرش آرا توپ زده بود، پس از حضور در چین و سپس شهروند ساری، بار دیگر به مشهد بازگشت تا برای تیم شهرش در فصل پیش رو بازی کند.
 
مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال فرش آرای مشهد ادامه داد: بیضایی نژاد گلزن با سابقه لیگ برتر فوتسال نیز بازی در تیم‌های سوهان محمد سیمای قم، ارژن شیراز، تاسیسات دریایی، فیروز صفه اصفهان، میثاق تهران، پارسیان شهر قدس و شهرداری ساوه را در کارنامه ورزشی خود دارد.

سالار بیان کرد: در این هفته سعید سروری، علی نیکنام، علی ابراهیمی، بهمن جعفری و علی رستمی و هفته پیش هم مسعود محمدی، دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم پس از جلسه با مدیران باشگاه، قرارداد خود را برای سومین سال پیاپی تمدید کردند؛ همچنین بهزاد عظیمی و مجید خزایی نیز قرارداد‌های خود را به مدت یک سال دیگر تمدید کردند.

انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.