مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار گفت: راه‌اندازی این سامانه ، تأمین و توزیع گازمایع در استان را تسهیل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سیدکاظم اسد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار گفت: عدالت و سهولت در توزیع عادلانه سوخت به مصرف کنندگان واقعی گاز مایع (LPG) و نفت سفید از تعهدات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است.

او  افزود: تغییر نظام درخواست و توزیع این فرآورده از روش سنتی به الکترونیکی، به منظور صیانت از سرمایه ملی و دفاع از حقوق مصرف کنندگان واقعی در شهر‌ها و روستا‌های استان سیستان و بلوچستان در حال اجراست.

او ادامه داد: هم اینک گاز مایع در شرکت‌های موزع و عاملین فروش استان بر اساس نیاز مصرف کننده واقعی توزیع می‌شود و در طرح توزیع الکترونیکی، گاز مایع موردنیاز مشترکان ماهانه طبق کارشناسی‌های انجام شده برای هر خانوار، در کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار گفت: علاوه بر این سایر مصرف کنندگان بخش صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی نیز با ثبت نام در سامانه در خواست فراورده‌های نفتی (سدف) به آدرس www.newtejaratasan.niopdc.ir و تایید سازمان متولی، قادر به دریافت سهمیه خواهند بود.

اسد گفت: کسانی که قبلا نسبت به ثبت نام نفت سفید اقدام کرده اند نیاز به ثبت نام مجدد در سیستم ندارند، ضمن تاکید بر تسهیل در ارائه خدمات به مردم در همه بخش‌ها، عدالت و سهولت در توزیع عادلانه سوخت به مصرف کنندگان واقعی گاز مایع (LPG) و نفت سفید را از تعهدات مهم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران دانسته و ابراز امیدواری کرد که با اجرای این طرح گامی مهم در راستای حفظ و صیانت از سرمایه‌های ملی برداشته شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار