مربی تیم استقلال گفت: زمان پایان جام حذفی تا حضور ما در قطر به شکلی است که هیچ فرصتی برای استراحت و نقل و انتقالات نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید نامجومطلق مربی تیم استقلال بعد از برد ۴ بر یک تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر و کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر بیان کرد: قبل از هر چیز به هواداران استقلال تبریک می‌گویم، با این برد استقلال نایب قهرمان شد البته حق این بازیکنان بیشتر از این بود، ولی حالا با گرفتن سهمیه آسیا تمام تمرکزمان را برای بازی با پرسپولیس می‌گذاریم.

او ادامه داد: پیش بینی می‌کردیم شاهینی‌ها، چون چیزی برای از دست دادن ندارند بدون اضطراب بازی می‌کنند به همین دلیل می‌خواستیم سهمیه آسیایی را قطعی کنیم. در نیمه اول بازیکنان ما آنچه را که انتظار داشتیم به نمایش نگذاشتند، در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم شرایط تیم خیلی بهتر شد و موقعیت‌های بی‌شماری را از دست دادیم هر چند ۴ بار به گل رسیدیم.


بیشتر بخوانید


مربی استقلال همچنین گفت: در اواخر بازی به تعدادی بازیکن جوان میدان دادیم و به تعدادی از بازیکنان استراحت دادیم.

نامجومطلق تاکید کرد: از حالا تمام تمرکز ما روی بازی‌های جام حذفی است، اما مشکلاتی داریم، مثلا بازی‌های آسیایی از ۲۴ شهریور آغاز می‌شود و نمایندگان ایرانی از بیستم باید در کشور قطر حاضر شوند. ما پنجم با پرسپولیس بازی داریم و فکر می‌کردیم جام حذفی هشتم یا نهم شهریور تمام می‌شود.

او  درباره زمان دیدار پایانی جام حذفی هم گفت: با برنامه‌ای که امروز اعلام شد متوجه شدیم این دیدار ۱۳ شهریور برگزار می‌شود. زمان پایان جام حذفی تا حضور ما در قطر به شکلی است که هیچ فرصتی برای استراحت و نقل و انتقالات نداریم. به نظرم باید برای نمایندگان ایران تصمیم بهتری گرفته می‌شد. با این فصل فرمایشی و مشکلاتی که به علت کرونا وجود داشت همه بازیکنان خسته هستند و نیاز است یک هفته حداقل استراحت کنند. با این برنامه تیمی که به دیدار نهایی جام حذفی می‌رسد نمی‌تواند حتی یک روز به بازیکنانش استراحت بدهد.

مربی استقلال  گفت: امیدوارم فدراسیون تصمیمی بگیرد و بررسی کند آیا می‌شود این دیدار جلوتر بیفتد یا خیر. این زمان در اختیار تیم‌های ایرانی باشد خیلی بهتر است، به طور حتم تیم‌ها همه قدرتمند هستند و نمایندگان ایران باید با تدارک کافی در این مسابقات شرکت کنند.

نامجو مطلق با ابراز تاسف از سقوط شاهین بوشهر به لیگ دسته اول بیان کرد: این شهر مردم خوبی دارد و هوادارانش بسیار پرشور هستند. امیدوارم این تیم مردمی دوباره به لیگ برتر بازگردد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.