استاندار اصفهان گفت: باید با اخذ مجوز از نهادهای دادگستری و نیروی انتظامی فضا برای معتادان و متجاهران در این استان ناامن شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در سالن جلسات استانداری افزود: آگاهی دادن به خانواده‌ها بسیار اهمیت دارد از این رو صدا و سیما نقش اساسی در این راستا دارد.

او تصریح کرد: انجام کار‌های فرهنگی با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به ویژه در مناطق حاشیه نشین با ایجاد سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و ایجاد تفریحات سالم برای جوانان باید صورت گیرد.

استاندار اصفهان ضمن تاکید بر شناسایی نیاز‌های امروز جامعه گفت: با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی و موضوع شیوع بیماری کرونا باید از هزینه‌های غیرضروری جلوگیری شود.

او اظهارکرد: هماهنگی لازم با سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و استان در راستای واگذاری زمین‌های وقفی به حاشیه شهر‌ها صورت گرفته است از این رو اوقاف باید زمین‌های وقفی را مدیریت کرده و دستگاه‌های ذیربط همکاری لازم داشته باشند.

در این جلسه نیروی انتظامی، اداره کل بهزیستی، شورای شهر و اداره کل اطلاعات گزارشی از اقدامات انجام شده در طول چهار ماه گذشته ارایه کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.