فدراسیون جهانی بوکس "آیبا" در نظر دارد کنگره سالانه این فدراسیون را به صورت مجازی در ماه دسامبر برگزار کند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، طبق گفته فرانکو فالچینلی، رئیس کنفدراسیون بوکس اروپا، فدراسیون جهانی بوکس برای برگزاری کنگره مجازی در ماه دسامبر از فدراسیون‌های عضو نظرسنجی می‌کند.

فالچینلی گفت، محمد مستحصن رئیس موقت فدراسیون جهانی بوکس پس از شرکت در  تازه‌ترین ویدیو کنفرانس این نهاد اروپایی، این اقدام را تایید کرد.

برگزاری کنگره فدراسیون جهانی بوکس به صورت مجازی ممکن است جایگزینی برای تعویق این رویداد به سال ۲۰۲۱ باشد.

فالچینلی در خبرنامه کنفدراسیون بوکس اروپا نوشت، مستحصن توضیح داد که در وضعیت فوق العاده مانند شرایط ناشی از شیوع کووید ۱۹ منطقاً ممکن است فدراسیون جهانی، کنگره و حتی انتخابات ریاست آیبا را به همین شیوه برگزار کند.

قطعاً جنبه‌های فنی باید مورد ملاحظه قرار بگیرد و رئیس موقت قصد دارد پیش از اتخاذ هرگونه تصمیمی از همه فدراسیون‌های عضو درباره این موضوع مهم نظرسنجی کند.

کنگره فدراسیون جهانی بوکس در اصل قرار بود روز ۲۰ مارس در بوداپست مجارستان برگزار شود، اما به روز ۲۰ ژوئن موکول شد. پس از آن کمیته اجرایی آیبا تصمیم گرفت به دلیل تداوم شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، کنگره را طی روز‌های ۱۲ و ۱۳ برگزار کند.

از جمله تصمیم‌های مهمی که قرار است در کنگره اتخاذ شود رای گیری درباره تغییرات اساسنامه و انتخابات ریاست فدراسیون است.
فدراسیون جهانی بوکس اگر می‌خواهد دوباره به عنوان فدراسیون المپیکی شناخته شود، این تغییر اساسنامه برایش بسیار حیاتی است.

طبق اساسنامه فعلی فدراسیون جهانی بوکس دوره ریاست رئیس موقت روز ۲۹ مارس، دقیقا ۳۶۵ روز پس از انتخابش به این سمت به پایان رسید. اما کمیته اجرایی به او اجازه داد تا برگزاری کنگره به کار خود ادامه دهد و به این ترتیب دوره ریاست موقت مستحصن تمدید شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار