نماینده برگزاری آزمون سراسری در قم از رقابت بیش از ۸ هزار داوطلب قمی در دومین روز کنکور با رعایت شیوه نامه های بهداشتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محمدی، نماینده برگزاری آزمون های سراسری در قم اظهار کرد:هم زمان با سراسر کشور،در دومین روز کنکور سراسری بیش از ۸ هزار داوطلب در قم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دو گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی با هم رقابت کردند.

او ادامه داد: امروز  کنکور سراسری در قم با رقابت ۲۴۳۳ داوطلب گروه آزمایشی علوم انسانی و ۵۶۸۱ داوطلب گروه آزمایشی ریاضی در چهل حوزه امتحانی برگزار شد.

محمدی  تعداد داوطلبان آزمون امسال در قم را ۲۰ هزار و ۱۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد یک ممیز ۴۴ درصد داوطلبان آزمون سراسری را تشکیل می‌دهد.

او با بیان این که آزمون گروه آزمایشی تجربی با ۴۲ و نیم در صد بیشترین میزان شرکت کننده را دارد افزود: این آزمون فردا جمعه ساعت ۸ صبح با حضور ۸۵۲۷ شرکت کننده در استان برگزار می‌شود.

نماینده برگزاری آزمون سراسری با قدردانی از خانواده‌های داوطلبان به دلیل تجمع نکردن در اطراف حوزه‌های امتحانی از آن‌ها خواست در آزمون فردا که بیشترین تعداد شرکت کننده را دارد به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از هرگونه تجمع خودداری کنند.

آزمون رشته زبان‌های خارجی هم روز شنبه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار