نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیرو‌های مسلح را افرای شجاع و مجاهدین فی سبیل الله عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان با بیان اینکه نیرو‌های مسلح مجاهدین فی سبیل الله هستند گفت: نیرو‌های مسلح با شجاعت و اقتدار توانسته اند کا‌رهای بزرگی در کشور انجام دهند.

او افزود: نیرو‌های مسلح با تکیه بر توان و عزت خود همواره در برابر دشمنان ایستادگی کرده اند به گونه‌ای که دشمنان اسلام و کافران را به تعظیم در آورده اند.

او به خسته گی ناپذیر بودن روحیه نیرو‌های نظامی گریزی زد و بیان کرد: اولیای خدا را می‌توان میان این نیرو‌های دلسوز یافت چراکه آنان عاشق خدا و همیشه و در همه حال آماده جهاد در راه خدا هستند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اینکه نیرو‌های مسلح از رشد معنوی و قدرت نظامی بالایی بهره مند هستند اظهارداشت: با وحدت و یکدلی نیرو‌های نظامی در کنار حمایت‌های مردمی هیچ دشمنی توان مقابله با کشور ما را نخواهد داشت.

حسین خوش اقبال معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه امنیت خط قرمز مسئولان در استان کردستان است گفت: کردستان به واسطه مرزی بودن مورد طمع دشمنان اسلام قرار دارد اما با اقتدار نیروهای مسلح همیشه در امنیت کامل بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار  کردستان افزود: با حضور همیشگی و مقتدرانه نیروهای نظامی و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خوشبختانه امنیت خوبی در سطح کشور برقرار است.

خوش اقبال با تاکید بر اینکه پیچیده‌ترین عملیات های اطلاعاتی توسط نیروهای نظامی و امنیتی رصد می‌شود اظهار داشت: دشمنان هیچگاه قادر نخواهند بود که کشور ما را تهدید کنند چرا که نیروهای مسلح با عزت و اقتدار در برابر آنان ایستادگی خواهند کرد.

در پایان این مراسم از تلاش و خدمات امیر سعید اثنی عشری قدردانی  و امیر سرتیپ حمیدرضا رحمت‌پور به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ٢٨ پیاده کردستان معرفی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.