سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از امکان دریافت کارت برای داوطلبان کنکور تجربی و زبان تا قبل از برگزاری آزمون خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی دانشگاهی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فرصت دریافت کارت ورود به جلسه برای داوطلبان کنکور تجربی و زبان انگلیسی گفت: کارت داوطلبان کنکور ۹۹ تا قبل از برگزاری آزمون برای مشاهده و پرینت در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریافت است.

او افزود: آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۳۱ مرداد و گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح شنبه یکم شهریورماه در ۳۹۲ شهر و بخش کشور برگزار می‌شود.

زرین آمیزی اضافه کرد: کارت‌های شرکت در آزمون برای همه داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ گروه‌های آزمایشی علوم تجربی و زبان‌های خارجی به همراه راهنمای شرکت در آزمون برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل دریافت است.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش درباره روش‌های دریافت کارت ورود به جلسه اضافه کرد: همه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام‌خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش اظهار داشت: داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم خود اقدام کنند.

او در ادامه درباره آمار دریافت کارت اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار تا صبح امروز پنج شنبه ۳۰ مرداد ماه تعداد ۹۸۰ هزار و ۷۱۶ کارت دریافت شده است.  

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: در مجموع تعداد یک میلیون و ۳۹۱ هزار و ۵۲۴ نفر در کنکور سراسری ثبت‌نام کرده‌اند که با توجه به امکان شرکت داوطلبان کنکور‌های علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی و علوم تجربی در گروه زبان‌های خارجی و هنر در دو حوزه برای یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۳۳ داوطلب کارت ورود به جلسه صادر شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۰۰ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
yjc پس پیگیری برگزاری کنکور نظام قدیم برای سال1400چی شد لطفا مصرانه پیگیر باشید
آخرین اخبار