اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان در ادامه برنامه‌های خود برای بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی از شهرک‌های صنعتی شرق استان بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در حاشیه بازدید از این واحد‌ها گفت: تقویت سرمایه گذاری و کاهش مشکلات مراکز تولیدی در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان است.

او  افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۲۷۰ پرونده برای حل مشکلات فعالان اقتصادی استان در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل شده که تاکنون مشکلات ۲۰ واحد با پیگیری و نامه نگاری‌های دادگستری حل و فصل شده است.

هاشمیان ادامه داد: در ستاد اقتصاد مقاومتی منتظر مراجعه فعالان عرصه تولید نمی‌مانیم و با حضور در شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی مشکلات آنان را از نزیدک بررسی و رصد می‌کنیم که فقط از ابتدای امسال تا کنون ۹۴ بازدید از واحد‌های تولیدی استان داشتیم.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: از زمان تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی از دو سال پیش در دادگستری گلستان، ۳۵ واحد تعطیل و نیمه تعطیل استان با پیگیری دستگاه قضایی رونق گرفت که در مجموع برای هزار و ۲۰۰ نفر فرصت شغلی در استان ایجاد شد.
 
انتهای پیام/فا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.