معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ تهران از آماده سازی ۴ بوستان شاخص برای برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان خبر داد.

محمد خادمی معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آماده سازی ۴ بوستان شاخص منطقه برای برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان، گفت: همزمان با آغاز ماه محرم و به منظور افزایش سلامت شهروندان و جلوگیری ازشیوع ویروس کرونا در دهه نخست محرم بوستان‌های پلیس، الغدیر، نوفل لوشاتو و مجیدیه با برگزاری مراسم عزاداری و تعزیه خوانی میزبان شهروندان وعزاداران حسینی خواهند بود.

وی در ادامه با اشاره به طرح "شهر حسینی"، اظهار کرد: در این طرح که با همکاری سازمان بسیج شهرداری تهران برگزار می‌شود، مراسم ماه محرم در فضای باز بوستان‌ها برگزار می‌شود.

معاون اموراجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ بیان کرد: مسئولین هیئت‌ها ضروری است ضمن مراجعه به پایگاه‌های بسیج مستقر در نواحی ۹ گانه منطقه ۴ محل مورد نظر را جهت برگزاری مراسم عزاداری اعلام نمایند.

خادمی تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مراسم عزاداری به شیوه متفاوتی از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد که می‌توان به برگزاری برنامه‌های مجازی کتابخوان حسینی، سیاه پوشی سرای محلات، هرخانه یک پرچم و .. برای شهروندان اشاره کرد.

وی همچنین به برگزاری مراسم عزادارای سیار در محلات منطقه ۴ اشاره کرد و گفت: این طرح به منظور افزایش همدلی و شور حسینی در بین شهروندان در این ایام، با همکاری بسیج توسط خودرو سیار در سطح محلات ۲۰ گانه منطقه به صورت چهار پایه خوانی برای شهروندان اجرا می‌شود.


بیشتر بخوانید

استفاده از موسیقی‌های نادرست مانع رسیدن پیام امام حسین (ع) است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار