رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت:حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمانی حقیقتا یک خطیب هستند و خطبه‌های مهمی را قرائت کرده اند و امید است روز‌های خوبی را برای کاشان و مردم دارالمومنین این شهرستان شاهد باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام والمسلمین محمد جوادحاج علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشورامروز در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در کاشان، گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمانی حقیقتا یک خطیب هستند و خطبه‌های مهمی را قرائت کرده اند و امید است روز‌های خوبی را برای کاشان و مردم دارالمومنین این شهرستان شاهد باشیم.

او با بیان اینکه چشم امید مردم به ایام محرم و روضه است، افزود: کاشان در حسینی بودن مشهور و مطرح است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی را برای ما ایجاد کرده است، افزود: برای دفاع از سلامت مردم به صورت موقت مردم از فیض نماز جمعه در برخی نقاط کشور محروم ماندند در حالی که برکات زیادی در این نماز وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری اجتماع عظیم مومنان در نماز جمعه را نماد این اجتماع باشکوه دانست و گفت: از این همبستگی جامعه اسلامی مثل یک نهال ریشه می‌گیرد و هم دشمنان را به خشم می‌آورد و این سازماندهی است که خدای متعال برای بندگی در نظر گرفته است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در پایان حکم رهبر معظم انقلاب را قرائت کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان هم با بیان اینکه کاشان شهر علم و پایتخت نهج البلاغه است و این مهم نشان‌دهنده اهمیت منطقه کاشان است گفت: هر دو بزرگوار آیت‌الله نمازی و حجت‌الاسلام و المسلمین سلیمانی جزو ممتازان ائمه جمعه هستند.

آیت‌الله یوسف طباطبایی‌نژاد با اشاره به فعالیت حجت‌الاسلام و المسلمین سلیمانی در سیستان و بلوچستان افزود: کاشان به معنای واقعی دارالمومنین است و همه با هم، هم حرف، هم عقیده و هم فکر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امروز در میان استقبال گرم مسئولان و خانواده‌های شاهد و اقشار مختلف مردم وارد کاشان شد و پس از ادای احترام به شهدا در گلزار شهدای دارالسلام وارد مصلی بقیه الاعظم این شهر شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.