رئیس سازمان صمت استان یزد از ارائه‌ی بیش از ۸۵ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های صنعتی استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد رضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از پرداخت بیش از ۸۵ میلیارد تومان وام برای ۲۶ طرح و واحد صنعتی از محل تسهیلات رونق تولید در استان خبرداد و گفت: با تصمیم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، ۶۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی از محل تسهیلات رونق جدید به ۱۸ واحد تولیدی پرداخت می‌شود.

اوافزود: از این میزان به ۱۰ واحد سرمایه در گردش و به هشت واحد هم سرمایه ثابت پرداخت می‌شود.

علمدار یزدی اظهار داشت: البته قبل از تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، جلسه پایش و کمیته بررسی واحد‌های یاد شده با حضور بانک‌های عامل برگزار شد که در این کارگروه مبلغ یاد شده مصوب شد.

او با قدردانی از بانک‌های عامل در جهت حمایت از صنعت و رونق واحد‌های تولیدی در استان خاطر نشان کرد: همچنین در کارگروه یاد شده از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، ۱۶ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان برای هشت طرح صنعتی، واحد صنعتی و صنفی دارای پروانه مصوب شد.

علمدار یزدی با بیان اینکه تسهیلات یادشده شامل سرمایه گردش و ثابت است خاطر نشان کرد: بر این اساس واحد‌های تولیدی و صنعتی استان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد افزود: همچنین در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات ۲ واحد صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

او گفت: امیدواریم با پرداخت تسهیلات، شاهد رونق و جهش تولید واحد‌های صنعتی در استان باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار