مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت دو هزار و ۲۲۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان از طریق صندوق امداد ولایت انجام می‌شود، گفت: امسال دو هزار و ۲۲۰ نیازمند استان از این تسهیلات استفاده کردند.

الهی راد ارزش وام‌های پرداختی را ۱۷ میلیارد و۷۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: پرداخت وام‌های صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در زمینه ازدواج، درمان، تحصیل، مسکن، اشتغال به واجدین شرایط پرداخت می‌شود که سقف پرداخت تسهیلات کارگشایی تا ۱۰ میلیون تومان و تسهیلات اشتغالزایی و خرید مسکن تا ۲۰ میلیون تومان است.

او  با اشاره به اینکه بیشترین وام‌های پرداختی امسال در زمینه کارگشایی پرداخت شده است افزود:۱۸۰۰ فقره وام کارگشایی به ارزش ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به نیازمندان پرداخت شده است.


بیشتر بخوانید


الهی راد  همچنین افزود: ۲۰۰ فقره وام اشتغال به ارزش چهار میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان، ۸۰ فقره ودیعه مسکن به ارزش یک میلیارد تومان،۱۴۰ فقره وام احداث و تعمیر مسکن به ارزش دو میلیارد و۵۵۰ میلیون تومان از جمله تسهیلات پرداختی صندوق امداد ولایت در امسال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی با بیان اینکه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به شبکه شتاب متصل است و سپرده‌گذاران و وام‌گیرندگان می‌توانند به آسانی از خدمات این صندوق استفاده کنند، افزود: ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه، پرداخت حداکثری وام‌های قرض‌الحسنه به صورت هدفمند، اخذ کمترین کارمزد در مقایسه با سایر بانک‌ها و مؤسسات، ایجاد و کسب رضایت و اعتماد در مشتریان و همچنین ارائه خدمات مناسب و متنوع از مزایای این صندوق عنوان کرد.

انتهای پیام/د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.